Monday, February 8, 2010

Malam - Pagi

Kerana esok adalah hari minggu , haha cam biasa la mngadap pc sampai pagi la buat kjer , kerana esk pagi munculnya matahari disebalik tingkap nangko nih , apa lg ehehheh shoot la dan terhasil la

Apa yang nak dikongsikan disini bukanlah pasal pic nih , tp 1 dari beribu langkah 2 untuk mendapatkan pic menarik . x der la gua nak cakap pic nih bagus tp sebagai seorang yang masih mentah dalam dunia fotografi nih , pada gua perangcangan amat penting untuk menangkap pic yang baik . sepanjang malam berjaga, menunggu matahari terbit akhirnya gua berjaya menangkap pic yang gua inginkan .


first time menangkap gambar dengan penuh dedikasi dan kesabaran ( tips dari kawan gua ' dozo ' nak tangkap gambar lanskap , tangkaplah pada waktu pagi @ senja ) sebelum nih matahari atas kepala pon gua tembak hehe




0 comments:

Post a Comment