Thursday, February 18, 2010

Bergelumang

Musim kemarau , semua org tau apa maksudnya kemarau semestinya panas ,pada mereka yang gilakan aktiviti menangkap ikan inilah masanya untuk bergelumang ( berkubang ) dalam lumpur yang ketandusan air . selain dari mncari rzeki , aktiviti ini adalah hiburan @ kepuasan seperti mana mereka yang berada di kota raya bermain boling ... tp pada aku aktiviti ini jauh lebih menyeronokkan ..perjalanan selama 2 jam membawa kami ke lokasi .
berjalan kaki meredah belukar , lurah dan rimba selama 1 jam amat memenatkan kami.demi mencapai misi , kepenatan itu bagaikan inspirasi hehe . di sebelah kanan hutan dan disebelah kiri belantara .perjalanan kami diancam dengan pelbagai risiko . dengan hanya berbekalkan sebilah parang memadai sekadar hanya menyingkir semangat hutan .


hasil tangkapan fresh sungguh enak dimakan selepas digoreng hehehe , selain tangkapan yang mnjadi rzeki , apa yang membuatkan kami sanggup meredah hutan adalah menikmati kejadian . bersihkan mata kerana selalu cuci mata kat shoping 2 komleks hehe..

0 comments:

Post a Comment